NOVINKA: Standardy a poznatky o vyhledávání v e-commerce. Klikněte sem pro aktualizované údaje pro rok 2024.

13 způsobů, jak zvýšit příjmy vašeho e-shopu

Zvyšování tržeb je prvním cílem každého e-shopu. Jakými způsoby je tedy můžete maximalizovat? Pravděpodobně jste již mnoho tipů a strategií slyšeli. Problém je, že se to však snadněji řekne, než udělá.

13 způsobů, jak zvýšit příjmy vašeho e-shopu
;

Číst dál

Váš průvodce nakupováním online: Jak se vyznat v Q-Commerce

Váš průvodce nakupováním online: Jak se vyznat v Q-Commerce

Už jste slyšeli o quick commerce? Podrobně se seznámíme s tím, co to vlastně je a jak se liší od e-commerce.

Více informací
Používání analytiky: jak interpretovat údaje o zákaznících

Používání analytiky: jak interpretovat údaje o zákaznících

Trh e-commerce je obrovský a plný konkurence. Pokud na něm chcete vyniknout, měli byste se zajímat o potřeby a přání svých zákazníků. Přečtěte si více o tom, jak své zákazníky poznat a zajistit jim tu nejlepší zákaznickou zkušenost díky užitečným informacím v našem článku.

Více informací
Jak e-commerce nástroje třetích stran ovlivňují bezpečnost dat mých zákazníků

Jak e-commerce nástroje třetích stran ovlivňují bezpečnost dat mých zákazníků

Nepoužívat služby aplikací třetích stran je v dnešní době mnohdy nemožné. Přestože nám tyto aplikace mají pomáhat, mohou nám i škodit. Jaké nebezpečí se skrývá za používáním aplikací třetích stran?

Více informací