NOVINKA: Standardy a poznatky o vyhledávání v e-commerce. Klikněte sem pro aktualizované údaje pro rok 2024.

Vyhledávání produktů v e-commerce

Umožněte zákazníkům najít požadované produkty během několika sekund

S nástrojem Luigi's Box Search můžete svým zákazníkům pomoci snadno najít produkty, které potřebují, a zároveň personalizovat své webové stránky tak, aby lépe odpovídaly jejich potřebám.

Naše funkce vyhledávání produktů pomocí umělé inteligence používá pokročilé algoritmy, které rozumí přirozenému jazyku vyhledávání zákazníků, a poskytuje jim tak intuitivní a bezproblémový způsob, jak rychleji najít požadované produkty.

Co je vyhledávání produktů?

Vyhledávání produktů spočívá v použití algoritmů a filtrů k vyhledávání v databázi produktů v e-shopu. Cílem je zobrazit uživatelům výsledky, které odpovídají jejich nákupnímu záměru.

Proč je vyhledávání produktů v e-commerce důležité

Vyhledávání produktů je oblíbeným nástrojem v každém internetovém obchodě nebo na webových stránkách. Pomáhá zákazníkům rychle a snadno najít to, co hledají, a může vést k lepším konverzím a vyšším prodejům.

Technologie vyhledávání produktů může zlepšit zákaznickou zkušenost, protože umožňuje intuitivnější a snadnější navigaci na webových stránkách. Integrace vyhledávání produktů do platformy e-shopu přináší několik zásadních výhod.

Konverze

Vyhledávání produktů může přispět k získání většího počtu zákazníků tím, že na každý dotaz poskytne personalizované a relevantní výsledky, které zákazníkům umožní vyhledávat produkty rychleji a přesněji. V konečném důsledku se konverze vašeho e-shopu mohou zvýšit téměř o 35 %.

Zákaznická zkušenost

Proces vyhledávání produktů poskytuje zákazníkům intuitivnější a pohodlnější způsob, jak rychleji najít správné produkty, což vede k lepší celkové zkušenosti. Zákazníci s pozitivní zkušeností s vaším e-shopem se k vám pravděpodobně budou rádi vracet.

Údaje o zákaznících

Vyhledávání produktů pomocí umělé inteligence může také poskytnout přehled o chování zákazníků, což obchodníkům umožní lépe porozumět tomu, co jejich zákazníci hledají a jak s webovými stránkami komunikují. Díky tomu mohou zlepšovat své produkty a služby.

Úspora nákladů

Pokud na webové stránce zavedete efektivní funkci vyhledávání produktů, odpadne nutnost zdlouhavé práce, která může být při pravidelné manuální úpravě soupisu produktů nutná, a ušetříte tak čas i peníze.

Jaké funkce by mělo vyhledávání produktů mít

Nástroj Luigi’s Box Search nabízí intuitivní a efektivní vyhledávání produktů, které je přizpůsobeno vašim obchodním potřebám. Naše algoritmy rozumí dotazům v přirozeném jazyce, takže zákazníci mohou zadávat své dotazy, požadavky nebo popisy produktů místo přesných frází.

Díky pokročilým funkcím poskytuje naše vyhledávání produktů pomocí umělé inteligence zákazníkům rychle ty nejpřesnější výsledky, což končí větším počtem položek v nákupním košíku a vyššími tržbami pro váš e-shop.

Rozpoznání synonym

Rozpoznání synonym

Naše algoritmy rozpoznávají všechna možná synonyma pro daný dotaz nebo výraz, což ve vašem e-shopu umožňuje mnohem pohodlnější vyhledávání. Funkce správy synonym eliminuje nutnost komplikovat vyhledávání produktů příliš mnoha variantami daného výrazu.

Oprava překlepů

Oprava překlepů

Naše technologie je navržena tak, aby rozpoznávala a opravovala překlepy. Zajišťuje, že zákazníci vždy dostanou co nejpřesnější výsledky. Ať už jde o přehozená, zdvojená, nebo naopak chybějící písmena, náš algoritmus je rychle odhalí a opravuje všechny typy překlepů.

Personalizace

Personalizace

Naše algoritmy nám umožňují předvídat záměry zákazníků na základě jejich aktivity při prohlížení vašich webových stránek. Čím více je interakcí s webem, tím lepší je personalizace obsahu a relevance výsledků vyhledávání.

Rozpoznání diakritiky

Rozpoznání diakritiky

Pokud rozšiřujete své podnikání na zahraniční trhy, je lokalizace nutností. Náš nástroj pro vyhledávání produktů s umělou inteligencí rozpoznává a zpracovává diakritiku a díky znalostem více než 27 jazyků mohou zákazníci získat přesné výsledky, i pokud píšou ve svém rodném jazyce. 

Dynamické filtry

Dynamické filtry

Náš jedinečný systém filtrování zjednodušuje zákazníkům přístup tím, že zobrazuje pokročilé možnosti filtrování odpovídající jejich dotazu. Možnosti filtrování poznají, na jaký druh kategorie produktu se jednotlivé filtry vztahují, takže se nestane, že by vás mátly nerelevantní filtry.

Hlasové vyhledávání

Hlasové vyhledávání

Náš proces vyhledávání produktů s umělou inteligencí podporuje také hlasové vyhledávání. Zákazníci mohou své dotazy nadiktovat a náš algoritmus je okamžitě rozpozná a zobrazí ty nejpřesnější výsledky. Je to ideální funkce pro zákazníky, kteří spěchají nebo se jim špatně píše na mobilním zařízení.

Nejlepší postupy vyhledávání produktů v e-commerce

Ujistěte se, že je vaše vyhledávací pole viditelné

Je velmi důležité, aby byl vyhledávací panel e-shopu okamžitě přístupný, proto jej neskrývejte za žádnou ikonu. Tím ztratíte až 40 % návštěvníků, kteří by mohli přejít přímo na funkci vyhledávání, a místo toho volí horší uživatelský zážitek prostřednictvím navigačního menu. Minimalizujte naopak veškeré chyby v online cestě zákazníka a pomozte mu co nejdříve najít to, co na váš web přišel hledat!

Porozumějte slangovým výrazům a synonymům

Při optimalizaci vyhledávání produktů je třeba brát v úvahu slang a synonyma. Lidé často používají zkratky, akronymy nebo různé výrazy pro stejný produkt, proto je důležité na to pamatovat při vytváření databáze souvisejících dotazů. Rozpoznáním různých slov, která mohou vaši zákazníci používat, můžete zvýšit šanci, že najdou to, co hledají. Tato funkce může zákazníkům pomoci vyhledávání zpřesnit a zjednodušit.

Využijte návrhy

Návrhy mohou zákazníkům pomoci najít něco, o čem ani nevěděli, že hledají! Zobrazte relevantní, podobné a oblíbené produkty či služby nebo výběr výsledků souvisejících s jejich dotazem. To jim může nabídnout další alternativy než původní konkrétní hledaný výraz. Kvalitní vyhledávací pole by mělo nabízet nejprodávanější produkty, designy, miniatury fotografií a kategorii produktů nebo značek, které už nabízíte v našeptávači.

Nezapomínejte na překlepy

Vžijte se do role zákazníka a otestujte svůj obchod. Zjistěte, co se stane, když udělá překlep. Pokud se neobjeví žádné výsledky vyhledávání, znamená to, že 30 % těchto lidí pravděpodobně opustí nákupní košík a váš web úplně! Běžné překlepy a přidaná nebo odebraná písmena mohou totiž vést k tomu, že se při vyhledávání žádné výsledky neobjeví. Nedopusťte, aby se to stalo – podnikněte kroky hned a zajistěte, aby byl váš e-shop optimalizovaný pro různé typy vyhledávacích dotazů a vy jste mohli zaujmout co nejvíce zákazníků.

Využijte našeptávač

Funkce našeptávače je pro zlepšení zákaznické zkušenosti zásadní. Prediktivní vyhledávání usnadňuje zákazníkům nalezení relevantních výsledků, šetří jejich čas a zvyšuje vaše konverze. Využijte ho jako příležitost navrhnout obsah související s tím, co zákazníci již začali zadávat do vyhledávacího pole, zobrazit nejprodávanější produkty nebo poskytnout osobní doporučení. Našeptávač také povzbuzuje zákazníky k prohlížení vašich webových stránek a pomáhá jim upřesnit vyhledávací dotazy v e-shopu, což vám zase umožní navrhovat ty nejprodávanější nebo nejoblíbenější produkty.

Porozumění vyhledávacímu dotazu

Když hledáte konkrétní variantu očních stínů, například podzimní paletu, zobrazí vyhledávací panel všechny kosmetické produkty, 1 až 3 produkty, 5 až 20 produktů, pouze ty nejprodávanější produkty, nebo všechny oblíbené produkty, které máte skladem a které odpovídají hledanému klíčovému slovu? Dotazům je třeba porozumět, abyste mohli poskytovat relevantní výsledky – to znamená pochopit kontext dotazu a využít ho k upřesnění výsledků vyhledávání. Luigi’s Box využívá špičkovou umělou inteligenci a strojové učení, které analyzují vyhledávání zákazníků na vašich webových stránkách a hledají překlepy, synonyma, pořadí produktů a další informace.

Zvažte vhodné stránkování

Chcete-li svým zákazníkům poskytnout co nejlepší zážitek z vyhledávání, je stránkování typu „Načíst další“ tou správnou cestou! Je rychlejší a efektivnější než standardní stránkování. Dokonalý vyhledávač pro nákupy na jakémkoliv webu by měl být takový, který uživatelé ani nemusí používat – měl by je intuitivně a lehce provést požadovaným obsahem. S Luigi’s Boxem si můžete být jisti, že zákazník najde to, co hledá, snadno a rychle.

Typy vyhledávačů produktů

Pokud jde o kvalitní vyhledávače pro e-commerce, existují dva hlavní typy: řešení zdarma / open-source a hotová řešení.

Řazení a relevance produktů

Když zákazník zadá do vyhledávacího pole požadovanou kategorii produktu, zobrazí se na první stránce výsledků nejoblíbenější položky nebo perspektivní produkty? Pamatovat si nebo zkontrolovat záznamy o prodeji v obchodě, abyste mohli identifikovat tyto nejprodávanější produkty, může být velmi užitečné, pokud někdo hledá položku v této konkrétní oblasti. Ujistěte se, že váš vyhledávací panel vždy obsahuje tyto vyhledávané komodity, aby zákazníci mohli snadno a rychle najít to, co hledají!

Dynamické filtry

Nástroje pro vyhledávání produktů, jako je Luigi’s Box, umožňují zákazníkům filtrovat a zpřesňovat vyhledávání produktů podle vlastností s ohledem na kontext. To znamená, že zákazníci vidí pouze filtry, které jsou relevantní pro jejich účely. Díky tomu mohou snadno zúžit své možnosti a rychle najít ten nejlepší produkt pro své potřeby.

Rychlost je základ

Prioritou by měla být funkčnost v reálném čase, aby bylo možné dosáhnout co nejlepších výsledků. Máme pravidlo, že návrhy pro vyhledávání se zobrazují do 0,3 sekundy po zadání prvního znaku a kompletní výsledky se objeví do 2 sekund. Chcete-li zjistit, zda je vaše vyhledávání co nejkvalitnější a správně funguje, vyzkoušejte naši komplexní analytiku zdarma! Se správnými vyhledávači pro e-commerce se výrazně zlepší výkonnost stránek a spokojenost zákazníků.

Chcete svým zákazníkům dopřát perfektní zážitek z vyhledávání?

Hledáte vyhledávač produktů, který si umí poradit s překlepy, synonymy a slangovými výrazy? A co kdyby skvěle rozuměl vyhledávacím dotazům a rychle načítal výsledky vyhledávání?

Naši experti vám mohou pomoci!

Získejte konzultaci po telefonu zdarma a dozvíte se, jak mohou naše nástroje zlepšit vaše podnikání.

Prezentace produktu

Typy vyhledávačů produktů

Co se kvalitních vyhledávání v e-commerce týče, existují dva hlavní typy: bezplatné / open-source řešení nebo hotové řešení.

Bezplatná / open-source řešení

Pokud hledáte finančně nenáročné řešení, mohou být skvělou volbou bezplatné a open-source nástroje. Budete však potřebovat rozsáhlé know-how a vývojářské kapacity. Bude trvat roky, než se dostanete na úroveň nástrojů dostupných na trhu.

Hotová řešení

Hotová řešení jsou na druhou stranu spolehlivější a snadněji se konfigurují. Tato řešení jsou dodávána s přidanou podporou ze strany poskytovatele, takže je mnohem snazší řešit případné problémy. Hotová řešení, jako je Luigi's Box, jsou ideálním způsobem, jak ve vaší firmě začít s vyhledáváním produktů pomocí umělé inteligence.

Jak implementovat hotové řešení

Implementace nástrojů pro vyhledávání produktů třetích stran se může zdát náročná, ale s Luigi's Boxem to tak být nemusí! Díky našemu jednoduchému postupu ve čtyřech krocích to snadno zvládnete během chvilky.

My vygenerujeme skript

Prvním krokem je krátký skript, který vygeneruje Luigi's Box. Tento skript umožní vyhledávači produktů přistupovat k datům z produktového katalogu a zobrazovat je na vašich stránkách.

Vy vložíte skript na svůj web

Tento skript lze vložit do hlavičky webu nebo jednoduše použijte GTM. Vložení skriptu zabere jen několik minut a nepotřebujete k tomu žádné znalosti v oblasti IT.

Pošlete nám produktové feedy

Luigi's Box potřebuje údaje o produktech, jako jsou názvy produktů, kategorie, značky a (v případě potřeby) články. Tyto informace můžete synchronizovat buď pomocí XML feedů, nebo prostřednictvím rozhraní API.

Pojďme to spustit

Jakmile máme k dispozici všechna data, spustí náš integrační tým váš vyhledávač a nastaví ho tak, aby co nejlépe odpovídal vašim webovým stránkám.

Nabízíme integraci se všemi platformami

Luigi’s Box lze použít se všemi e-commerce platformami, jako jsou Magento, Shopify, BigCommerce, WooCommerce a další. Nabízíme integrační řešení pro podniky jakékoliv velikosti a náš tým se snaží poskytovat ty nejlepší možné služby.

Shopify je jednou z nejoblíbenějších e-commerce platforem a Luigi’s Box je jedním z nejdůvěryhodnějších řešení pro vyhledávání produktů pro Shopify. Naše integrace vám umožní poskytnout vašim zákazníkům výkonné a uživatelsky přívětivé nákupní prostředí a vám pomůže zvýšit prodeje a konverze.

Shopify nabízí pravidelné měsíční tarify nebo business tarify za nízkou měsíční cenu a díky metodám průzkumu produktů a funkcím z Luigi’s Boxu můžete snadno optimalizovat svůj obchod a sledovat a analyzovat návratnost investic.

Shopify Plus je skvělá platforma, se kterou můžete začít s vyhledáváním produktů pomocí umělé inteligence. Stačí, když do svého e-shopu přidáte integraci Luigi’s Box z Shopify App Store, a o zbytek se postarají naši odborníci. Proces integrace Shopify Plus je snadný a rychlý. Vyhledávač produktů od Luigi’s Boxu vám ve vašem e-shopu pomůžeme nastavit a spustit. K tomu, abyste mohli začít, stačí jen několik kliknutí.

Jste připraveni začít využívat plný potenciál vyhledávání produktů pomocí umělé inteligence?

Zjistěte, jak můžeme podpořit vaše podnikání pomocí vyhledávání produktů s umělou inteligencí. Objednejte si bezplatnou konzultaci po telefonu s naším týmem a zjistěte, jak může Luigi’s Box pomoci vaší firmě odlišit se od konkurence!

Získejte přehled o chování svých zákazníků s nástrojem Luigi's Box Analytics

Luigi’s Box Analytics je pokročilý analytický nástroj, který poskytuje přehled o chování zákazníků. S analytikou můžete monitorovat, co vaši zákazníci vyhledávají, abyste identifikovali časté problémy a mohli svůj vyhledávač produktů optimalizovat. Analytika vám také umožňuje sledovat nejrůznější parametry týkající se vašeho vyhledávání, jako například:

  • Vyhledávání s konverzí /bez konverze
  • Použité / nepoužité vyhledávání
  • Vyhledávání bez výsledků
  • Vyhledávání s kliknutím / bez kliknutí

Abyste mohli zákazníkům dopřát skvělou zkušenost, je zásadní porozumět jejich chování. Často se setkáte s tím, že recenze zákazníků odrážejí právě jejich zkušenosti. Pochopení těchto metrik vám umožní zjistit, zda vaše vyhledávání vede ke konverzím, kolik „nulových výsledků“ vaši zákazníci dostanou a kolik vyhledávání vede k nerelevantnímu obsahu.

S nástrojem Luigi’s Box Analytics se můžete informovaně rozhodovat o vylepšení vyhledávače produktů a optimalizovat ho tak, abyste dosáhli co nejlepších výsledků. Intuitivní ovládací panel usnadňuje sledování klíčových ukazatelů výkonnosti a přijímání rozhodnutí založených na datech.

Vyzkoušejte nástroj Luigi’s Box Analytics zdarma ještě dnes!

A začněte měřit výkonnost svého e-shopu. S naší analytikou na 14 dní zdarma můžete začít ještě dnes a získat cenná data o chování svých zákazníků. Vytvořte si účet a získejte z vyhledávání pomocí umělé inteligence a analytiky od Luigi’s Boxu maximum!

Časté otázky

Co jsou vyhledávače produktů v e-commerce?

Vyhledávače produktů slouží k usnadnění vyhledávání tisíců produktů na webových stránkách e-shopů. Jsou poháněny algoritmy, které přiřazují dotazy a klíčová slova k dostupným seznamům produktů, takže zákazníci mohou snadno a rychle najít to, co hledají.

Možnosti vyhledávání produktů lze využít ke zlepšení zákaznické zkušenosti, nákupního procesu, zvýšení konverzí a posílení prodeje v e-shopu. Můžete také snížit míru opuštění nákupního košíku, když budou zákazníci schopni najít produkt, který hledají.

Proč je vyhledávání produktů v e-commerce tak důležité?

Nástroj pro vyhledávání produktů je pro e-shopy důležitý, protože pomáhá zákazníkům rychle najít produkty, které hledají, což zvyšuje jejich spokojenost a loajalitu.

Nástroje pro vyhledávání produktů, jako jsou Nákupy Google, Nákupy Bing a Nákupy Yahoo, pomáhají také zvyšovat konverze tím, že zákazníkům poskytují relevantní výsledky a doporučené produkty. Ve výsledcích vyhledávání lze rovněž zvýraznit cenové rozpětí, aktuální ceny a slevy, což zvyšuje pravděpodobnost, že zákazníci nakonec nakoupí.

Jaký je nejlepší vyhledávač produktů v e-commerce?

Jedním z nejlepších vyhledávačů v oblasti e-commerce je Luigi’s Box. Integruje se s Shopify a poskytuje výkonné a uživatelský přívětivé rozhraní pro vyhledávání produktů, které zákazníkům pomáhá najít nejprodávanější produkty snadno a rychle.

Luigi’s Box také nabízí pokročilou analytiku, která vám pomůže porozumět chování vašich zákazníků a optimalizovat váš vyhledávač pro ty nejlepší výsledky. Má také vysoké hodnocení uživatelů na portálu G2.

Jaké nejdůležitější funkce by mělo mít vyhledávání produktů?

Vyhledávače produktů by měly využívat algoritmy využívající umělou inteligenci, aby poskytovaly přesné a relevantní výsledky. Kromě toho by měly mít uživatelsky přívětivé rozhraní, které zákazníci budou moci používat intuitivně.

Pro pochopení chování zákazníků a optimalizaci vyhledávání produktů podle jejich potřeb je důležitá také pokročilá analytika. A nakonec je pro snadné spuštění a správu vyhledávání produktů nezbytná integrace s různými e-commerce platformami.