Případové studie
Úspěšné příběhy o zlepšování služeb díky produktům od Luigi's Boxu
Real Dutch Food: Snížení „nulových výsledků vyhledávání“ o 48 %
Společnost Real Dutch Food snížila „nulové výsledky vyhledávání“ o 48 %, takže zákazníci již nebudou hladoví po relevantních výsledcích.
Přečíst případovou studiiPřizpůsobení našeptávače pro Zoot přineslo zvýšení míry konverze o 2,5 %
Zoot je internetový obchod s módou, který je součástí největšího českého módního domu Digital People. Spolu se svou podznačkou Bibloo působí v 11 evropských zemích a nabízí více než 1 milion produktů od 300 módních značek.
Přečíst případovou studiiPilulka: průměrná hodnota košíku zvýšena o 4,21 %
Pilulka je jedním z největších e-shopů ve střední a východní Evropě v oblasti zdraví a léků, který se zaměřuje na kvalitní a rychlé dodání zboží, s obratem přibližně 3 miliardy korun (118 035 883 EUR) v roce 2023.
Přečíst případovou studiiGandalf: Zvýšení AOV z vyhledávání o +9,4 %
Gandalf.com.pl je polský e-shop s více než 300 000 knihami, audioknihami, e-knihami, hudbou, filmy, hrami a dalším zbožím.
Přečíst případovou studiiPočet kliknutí na „Přidat do košíku“ na stránce Komfort.pl vzrostl o 5,25 % za pouhý měsíc
Komfort.pl je polský prodejce podlahových krytin a nábytku s dlouholetou působností na polském trhu, který se rozhodl vyvarovat se nevyužitých příležitostí způsobených neefektivním vyhledáváním na webových stránkách.
Přečíst případovou studiiJak Muziker a Luigi’s Box vylepšily doporučení produktů
Připraveni na inspiraci? Podívejte se na naši studii případu a dozvíte se, jak Muziker a Luigi's Box společně zpřevratili online doporučení produktů.
Přečíst případovou studiiSpolečnost Diego zaznamenala nárůst konverzí o 28 %
Diego je známý prodejce podlahových krytin v regionu střední a východní Evropy, který se rozhodl začlenit Luigi's Box do svého online podnikání a dosáhl skvělých výsledků.
Přečíst případovou studiiEXIsport dosahuje impozantního zvýšení CTR v nástroji recommender o víc než 50%
Testy jasně ukázaly, že nástroj Luigi's Box Recommender má mnohem lepší výsledky než původní nástroje pro doporučování. Jeho nasazením v kategoriích získali další cenné transakce.
Přečíst případovou studiiDatart: Co stojí za 19% nárůstem konverzí? A/B test
Po vyhodnocení výsledků A/B testů vyhledávání se ukázalo, že řešení Luigi's Box je prokazatelně lepší než původní verze.
Přečíst případovou studiiSprávná doporučení produktů dokážou zvýšit obrat
Luigi's Box Recommender nabízí řadu výhod, se kterými můžete pohodlně zvýšit obrat svého e-shopu.
Přečíst případovou studiiChytré řešení pro farmaceutického giganta
Člen největší lékárenské sítě v EU zvýšil s Luigi's Boxem poměr konverzí z vyhledávání o 9,49 %.
Přečíst případovou studiiJak zpracovat 120 milionů requestů měsíčně na 9 doménách
Answear je jedním z největších internetových obchodů s oblečením ve střední a východní Evropě. Během integrace vyhledávání jsme pro klienta vyvinuli několik funkcí.
Přečíst případovou studiiKonverzní míra z našeptávače Mountfieldu se zvýšila o 67 %
Luigi's Box pomohl největšímu prodejci zahradnických potřeb v České republice a na Slovensku zvýšit konverze z našeptávače.
Přečíst případovou studiiKonverze z vyhledávání Košíku narostly o 10,5 %
Košík.cz má díky vyhledávání od Luigi's Boxu spokojenější zákazníky, relevantnější výsledky vyhledávání a vyšší tržby.
Přečíst případovou studii96% nárůst konverzní míry vyhledávání na SpokojenyPes.cz
Jeden z největších českých pet shopů s vyhledáváním od Luigi's Boxu výrazně zvýšil konverzní míru vyhledávání.
Přečíst případovou studiiNašeptávač nám zvyšuje tržby o 100.000 EUR ročně
Luigi's Box přináší společnosti Electronic-star víc než 100.000 EUR ročně k obratu.
Přečíst případovou studiiKonverzní míra se u populárních produktů zvýšila o 320 %
Luigi's Box pomohl e-shopu O2 zlepšit vyhledávání produktů, zkvalitnit celkové UX a zvýšit míru konverze.
Přečíst případovou studiiKonverzní míra z vyhledávání Nay se zvýšila o 600 %
Největší slovenský prodejce spotřební elektroniky Nay byl jedním z našich prvních zákazníků. V Česku působí pod značkou Electro World.
Přečíst případovou studiiSpokojenější zákazníci online i offline
Našeptávač a analytika vyhledávání pomohly EXIsportu zvýšit konverzní poměr z vyhledávání.
Přečíst případovou studiiDr.Max zvýšil konverzní poměr konkrétní kategorie produktů o 230 % za jeden měsíc
Dr.Max je jedním z lídrů na trhu on-line lékáren s nabídkou více než 12 000 produktů.
Přečíst případovou studiiSnapbacks: Zvýšení příjmů o 27,3 %
Snapbacks.cz je český e-shop, který prodává originální oblečení.
Přečíst případovou studiiTruhlikov.cz: 41% zvýšení příjmů
Truhlikov.cz je e-shop se zahradním nářadím s více než 20letou historií, který zákazníkům nabízí nejmodernější vybavení.
Přečíst případovou studiiHanibal: Personalizací předkošíku jsme zvýšili tržby o 16 %
Hanibal.cz je český e-shop s outdoorovým oblečením, turistickým vybavením a doplňky.
Přečíst případovou studiiJak doporučení od Persoo pomohlo e-shopu Nejceny zvýšit tržby o 14 %
Nejceny.cz je obrovský e-shop prodávající elektroniku, počítače, bílou techniku, zahradní techniku a mnoho dalšího.
Přečíst případovou studiiJak personalizace od Persoo zvýšila příjmy společnosti Dentimed o 21 %
Dentimed je předním dodavatelem stomatologických nástrojů, a to hlavně pro zdravotnické organizace a lékárny, se širokým portfoliem.
Přečíst případovou studiiSnowbitch: Nárůst návštěv vracejících se uživatelů o 27 %
Snowbitch je e-shop nabízející mladou streetovou skate módu. Jeho cíl byl jasný – zvýšit prodej!
Přečíst případovou studiiKniha.cz: Celkový obrat vzrostl o 35 %
Kniha.cz je rozsáhlá platforma pro online prodej knih v České republice.
Přečíst případovou studiiEtravel.cz: Neuvěřitelné zvýšení příjmů o 34 %
Etravel.cz prodává tuzemské i zahraniční zájezdy a dovolené. Cílem bylo co nejvíce zvýšit tržby.
Přečíst případovou studiiCZC.cz: Jak cross-selling v pokladně přináší lepší obraty
CZC.cz je silným hráčem na českém e-commerce trhu s elektronikou, a to hlavně v komunitě počítačových nadšenců.
Přečíst případovou studiiCo stojí za 21% zvýšení příjmu v Houseland
Houseland.cz chce mít špičkový e-shop a sledovat nejnovější trendy v e-commerce. Cíl byl poměrně přímočarý. Zjistit, jak moc můžeme s našimi personalizačními nástroji zvýšit příjmy.
Přečíst případovou studiiJak automatické doplňování a vyhledávací filtry pomohly zvýšit příjmy Uni Hobby o 8 %
UNI HOBBY je jeden z největších hobby marketů v České republice.
Přečíst případovou studiiCycology: Zvýšení příjmů o 37 %
Cycology úspěšně následuje nejnovější trendy v e-commerce.
Přečíst případovou studii