NOVINKA: Standardy a poznatky o vyhledávání v e-commerce. Klikněte sem pro aktualizované údaje pro rok 2024.

Případové studie

Úspěšné příběhy o zlepšování služeb díky produktům od Luigi's Boxu

Real Dutch Food: Snížení „nulových výsledků vyhledávání“ o 48 %

Společnost Real Dutch Food snížila „nulové výsledky vyhledávání“ o 48 %, takže zákazníci již nebudou hladoví po relevantních výsledcích.

Přečíst případovou studii

Přizpůsobení našeptávače pro Zoot přineslo zvýšení míry konverze o 2,5 %

Zoot je internetový obchod s módou, který je součástí největšího českého módního domu Digital People. Spolu se svou podznačkou Bibloo působí v 11 evropských zemích a nabízí více než 1 milion produktů od 300 módních značek.

Přečíst případovou studii

Pilulka: průměrná hodnota košíku zvýšena o 4,21 %

Pilulka je jedním z největších e-shopů ve střední a východní Evropě v oblasti zdraví a léků, který se zaměřuje na kvalitní a rychlé dodání zboží, s obratem přibližně 3 miliardy korun (118 035 883 EUR) v roce 2023.

Přečíst případovou studii

Gandalf: Zvýšení AOV z vyhledávání o +9,4 %

Gandalf.com.pl je polský e-shop s více než 300 000 knihami, audioknihami, e-knihami, hudbou, filmy, hrami a dalším zbožím.

Přečíst případovou studii

Počet kliknutí na „Přidat do košíku“ na stránce Komfort.pl vzrostl o 5,25 % za pouhý měsíc

Komfort.pl je polský prodejce podlahových krytin a nábytku s dlouholetou působností na polském trhu, který se rozhodl vyvarovat se nevyužitých příležitostí způsobených neefektivním vyhledáváním na webových stránkách.

Přečíst případovou studii

Jak Muziker a Luigi’s Box vylepšily doporučení produktů

Připraveni na inspiraci? Podívejte se na naši studii případu a dozvíte se, jak Muziker a Luigi's Box společně zpřevratili online doporučení produktů.

Přečíst případovou studii

Společnost Diego zaznamenala nárůst konverzí o 28 %

Diego je známý prodejce podlahových krytin v regionu střední a východní Evropy, který se rozhodl začlenit Luigi's Box do svého online podnikání a dosáhl skvělých výsledků.

Přečíst případovou studii

EXIsport dosahuje impozantního zvýšení CTR v nástroji recommender o víc než 50%

Testy jasně ukázaly, že nástroj Luigi's Box Recommender má mnohem lepší výsledky než původní nástroje pro doporučování. Jeho nasazením v kategoriích získali další cenné transakce.

Přečíst případovou studii

Datart: Co stojí za 19% nárůstem konverzí? A/B test

Po vyhodnocení výsledků A/B testů vyhledávání se ukázalo, že řešení Luigi's Box je prokazatelně lepší než původní verze.

Přečíst případovou studii

Správná doporučení produktů dokážou zvýšit obrat

Luigi's Box Recommender nabízí řadu výhod, se kterými můžete pohodlně zvýšit obrat svého e-shopu.

Přečíst případovou studii

Chytré řešení pro farmaceutického giganta

Člen největší lékárenské sítě v EU zvýšil s Luigi's Boxem poměr konverzí z vyhledávání o 9,49 %.

Přečíst případovou studii

Jak zpracovat 120 milionů requestů měsíčně na 9 doménách

Answear je jedním z největších internetových obchodů s oblečením ve střední a východní Evropě. Během integrace vyhledávání jsme pro klienta vyvinuli několik funkcí.

Přečíst případovou studii

Konverzní míra z našeptávače Mountfieldu se zvýšila o 67 %

Luigi's Box pomohl největšímu prodejci zahradnických potřeb v České republice a na Slovensku zvýšit konverze z našeptávače.

Přečíst případovou studii

Konverze z vyhledávání Košíku narostly o 10,5 %

Košík.cz má díky vyhledávání od Luigi's Boxu spokojenější zákazníky, relevantnější výsledky vyhledávání a vyšší tržby.

Přečíst případovou studii

96% nárůst konverzní míry vyhledávání na SpokojenyPes.cz

Jeden z největších českých pet shopů s vyhledáváním od Luigi's Boxu výrazně zvýšil konverzní míru vyhledávání.

Přečíst případovou studii

Našeptávač nám zvyšuje tržby o 100.000 EUR ročně

Luigi's Box přináší společnosti Electronic-star víc než 100.000 EUR ročně k obratu.

Přečíst případovou studii

Konverzní míra se u populárních produktů zvýšila o 320 %

Luigi's Box pomohl e-shopu O2 zlepšit vyhledávání produktů, zkvalitnit celkové UX a zvýšit míru konverze.

Přečíst případovou studii

Konverzní míra z vyhledávání Nay se zvýšila o 600 %

Největší slovenský prodejce spotřební elektroniky Nay byl jedním z našich prvních zákazníků. V Česku působí pod značkou Electro World.

Přečíst případovou studii

Spokojenější zákazníci online i offline

Našeptávač a analytika vyhledávání pomohly EXIsportu zvýšit konverzní poměr z vyhledávání.

Přečíst případovou studii

Dr.Max zvýšil konverzní poměr konkrétní kategorie produktů o 230 % za jeden měsíc

Dr.Max je jedním z lídrů na trhu on-line lékáren s nabídkou více než 12 000 produktů.

Přečíst případovou studii

Snapbacks: Zvýšení příjmů o 27,3 %

Snapbacks.cz je český e-shop, který prodává originální oblečení.

Přečíst případovou studii

Truhlikov.cz: 41% zvýšení příjmů

Truhlikov.cz je e-shop se zahradním nářadím s více než 20letou historií, který zákazníkům nabízí nejmodernější vybavení.

Přečíst případovou studii

Hanibal: Personalizací předkošíku jsme zvýšili tržby o 16 %

Hanibal.cz je český e-shop s outdoorovým oblečením, turistickým vybavením a doplňky.

Přečíst případovou studii

Jak doporučení od Persoo pomohlo e-shopu Nejceny zvýšit tržby o 14 %

Nejceny.cz je obrovský e-shop prodávající elektroniku, počítače, bílou techniku, zahradní techniku a mnoho dalšího.

Přečíst případovou studii

Jak personalizace od Persoo zvýšila příjmy společnosti Dentimed o 21 %

Dentimed je předním dodavatelem stomatologických nástrojů, a to hlavně pro zdravotnické organizace a lékárny, se širokým portfoliem.

Přečíst případovou studii

Snowbitch: Nárůst návštěv vracejících se uživatelů o 27 %

Snowbitch je e-shop nabízející mladou streetovou skate módu. Jeho cíl byl jasný – zvýšit prodej!

Přečíst případovou studii

Kniha.cz: Celkový obrat vzrostl o 35 %

Kniha.cz je rozsáhlá platforma pro online prodej knih v České republice.

Přečíst případovou studii

Etravel.cz: Neuvěřitelné zvýšení příjmů o 34 %

Etravel.cz prodává tuzemské i zahraniční zájezdy a dovolené. Cílem bylo co nejvíce zvýšit tržby.

Přečíst případovou studii

CZC.cz: Jak cross-selling v pokladně přináší lepší obraty

CZC.cz je silným hráčem na českém e-commerce trhu s elektronikou, a to hlavně v komunitě počítačových nadšenců.

Přečíst případovou studii

Co stojí za 21% zvýšení příjmu v Houseland

Houseland.cz chce mít špičkový e-shop a sledovat nejnovější trendy v e-commerce. Cíl byl poměrně přímočarý. Zjistit, jak moc můžeme s našimi personalizačními nástroji zvýšit příjmy.

Přečíst případovou studii

Cycology: Zvýšení příjmů o 37 %

Cycology úspěšně následuje nejnovější trendy v e-commerce.

Přečíst případovou studii