15 osvědčených postupů při vyhledávání v e-commerce, na které se zaměřte

Kdy jste naposledy kontrolovali výkonnost vyhledávání na svém webu? Přinášíme vám seznam 15 bodů, které vám pomohou zjistit, jak si vaše vyhledávání vede.

15 osvědčených postupů při vyhledávání v e-commerce, na které se zaměřte
;

Číst dál

Jak byste měli stránkovat výsledky vyhledávání na svém webu?

Jak byste měli stránkovat výsledky vyhledávání na svém webu?

Stránkování výsledků vyhledávání představuje rozdělení dlouhých seznamů položek na samostatné části. Jak stránkovat výsledky vyhledávání, aby to bylo pro vaše zákazníky co nejpohodlnější?

Více informací
15 osvědčených postupů při vyhledávání v e-commerce, na které se zaměřte

15 osvědčených postupů při vyhledávání v e-commerce, na které se zaměřte

Kdy jste naposledy kontrolovali výkonnost vyhledávání na svém webu? Přinášíme vám seznam 15 bodů, které vám pomohou zjistit, jak si vaše vyhledávání vede.

Více informací
Proč vaše webové stránky potřebují fasetové vyhledávání

Proč vaše webové stránky potřebují fasetové vyhledávání

Fasetové vyhledávání může výrazně zlepšit použitelnost vašich webových stránek a podpořit vaše podnikání. Zjistěte, jak ho využít ke zvýšení prodeje.

Více informací
Jak optimalizovat katalog produktů pro maximální efektivitu vyhledávání

Jak optimalizovat katalog produktů pro maximální efektivitu vyhledávání

Zlepšete kvalitu svého produktového katalogu. Spravujte ho a optimalizujte bez jakýchkoliv potíží s tímto seznamem od Luigi's Boxu a zvyšte své tržby.

Více informací
Vysvětlení metrik vyhledávání v elektronickém obchodování

Vysvětlení metrik vyhledávání v elektronickém obchodování

Pro úspěšný elektronický obchod jsou životně důležité výkonnostní metriky. Co je třeba měřit a jak? Více se dozvíte v našem blogu.

Více informací
Výzvy v oblasti hlasového vyhledávání: Co je třeba umět

Výzvy v oblasti hlasového vyhledávání: Co je třeba umět

Jak optimalizovat pro hlasové vyhledávání? Víme, že je stále populárnější, a proto jsme pro vás připravili seznam výzev pro jeho snadnější implementaci.

Více informací
Co je federativní vyhledávání a proč je důležité

Co je federativní vyhledávání a proč je důležité

Co je federativní vyhledávání a jak se liší od tradičních vyhledávačů? A co je důležitější – jak může zlepšit vaše webové stránky, a tím i uživatelskou zkušenost?

Více informací
Jak vytvořit vyhledávač pro vaše webové stránky

Jak vytvořit vyhledávač pro vaše webové stránky

Užitečné vyhledávání na stránkách, které usnadní vyhledávání a zvýší šance na prodej, je důležité v každém dobrém e-shopu.

Více informací
Trendy ve vyhledávání v e-commerce

Trendy ve vyhledávání v e-commerce

Záložka Trendings v nástroji Luigi's Box Analytics poskytuje cenné přehledy o nejvyhledávanějších frázích (Trending searches) a produktech/kategoriích (Trending items).

Více informací
Perfektní design vyhledávacího pole: jak na UI/UX

Perfektní design vyhledávacího pole: jak na UI/UX

Využijte tyto osvědčené postupy pro návrh uživatelského rozhraní vyhledávacího panelu a zvyšte konverze svého e-shopu.

Více informací
Síla našeptávače při vyhledávání v e-shopu

Síla našeptávače při vyhledávání v e-shopu

Zpřesněte vyhledávání v e-shopu pomocí našeptávače, a zvyšte tak prodeje. Objevte osvědčené postupy pro zlepšení uživatelské zkušenosti.

Více informací
10 tipů, jak se vyhnout stránkám bez nalezených výsledků

10 tipů, jak se vyhnout stránkám bez nalezených výsledků

Pokud váš e-shop přichází o zákazníky kvůli stránkám bez nalezených výsledků, podívejte se, co můžete udělat, abyste to napravili.

Více informací
Seznámení s různými typy vyhledávacích algoritmů

Seznámení s různými typy vyhledávacích algoritmů

Zajímají vás nejrůznější typy vyhledávacích algoritmů a to, jak fungují? Přečtěte si náš článek a o vyhledávacích algoritmech se dozvíte vše potřebné.

Více informací