NOVINKA: Standardy a poznatky o vyhledávání v e-commerce. Klikněte sem pro aktualizované údaje pro rok 2024.

Děkujeme! Vaše žádost byla úspěšně odeslaná

Velmi nás těší, že se chcete o našich produktech dozvědět víc.

Andrej Judiak Alexandra Nálepková

Máte nějaké otázky?

Spojte se s jedním z našich specialistů

+421 948 592 969

Doporučujeme

Doporučujeme

Hodnota nástroje pro vyhledávání v e-shopu

Unikátní data, která vám ukážou, co můžete na vyhledávání na svém webu změnit, abyste dosáhli vyšších zisků.

Stáhnout e-book

Podívejte se, jakých výsledků dosahují naši klienti…

Konverzní míra z našeptávače Mountfieldu se zvýšila o 67 %

Luigi's Box pomohl největšímu prodejci zahradnických potřeb v České republice a na Slovensku zvýšit konverze z našeptávače.

Přečíst případovou studii

Našeptávač nám zvyšuje tržby o 100.000 EUR ročně

Luigi's Box přináší společnosti Electronic-star víc než 100.000 EUR ročně k obratu.

Přečíst případovou studii

Konverzní míra z vyhledávání Nay se zvýšila o 600 %

Největší slovenský prodejce spotřební elektroniky Nay byl jedním z našich prvních zákazníků. V Česku působí pod značkou Electro World.

Přečíst případovou studii

Spokojenější zákazníci online i offline

Našeptávač a analytika vyhledávání pomohly EXIsportu zvýšit konverzní poměr z vyhledávání.

Přečíst případovou studii

…nebo jednoduše pokračujte ve čtení

Seznámení s různými typy vyhledávacích algoritmů

Seznámení s různými typy vyhledávacích algoritmů

Zajímají vás nejrůznější typy vyhledávacích algoritmů a to, jak fungují? Přečtěte si náš článek a o vyhledávacích algoritmech se dozvíte vše potřebné.

Více informací
10 tipů, jak se vyhnout stránkám bez nalezených výsledků

10 tipů, jak se vyhnout stránkám bez nalezených výsledků

Pokud váš e-shop přichází o zákazníky kvůli stránkám bez nalezených výsledků, podívejte se, co můžete udělat, abyste to napravili.

Více informací
Vše, co byste měli vědět o stránkách s výpisem produktů

Vše, co byste měli vědět o stránkách s výpisem produktů

Zvyšte své prodeje pomocí optimalizovaných stránek s výpisem produktů. Prozkoumejte osvědčené postupy a řešení umělé inteligence pro zvýšení konverzí v e-shopech.

Více informací
Váš průvodce nakupováním online: Jak se vyznat v Q-Commerce

Váš průvodce nakupováním online: Jak se vyznat v Q-Commerce

Už jste slyšeli o quick commerce? Podrobně se seznámíme s tím, co to vlastně je a jak se liší od e-commerce.

Více informací
Síla našeptávače při vyhledávání v e-shopu

Síla našeptávače při vyhledávání v e-shopu

Zpřesněte vyhledávání v e-shopu pomocí našeptávače, a zvyšte tak prodeje. Objevte osvědčené postupy pro zlepšení uživatelské zkušenosti.

Více informací
Perfektní design vyhledávacího pole: jak na UI/UX

Perfektní design vyhledávacího pole: jak na UI/UX

Využijte tyto osvědčené postupy pro návrh uživatelského rozhraní vyhledávacího panelu a zvyšte konverze svého e-shopu.

Více informací
Používání analytiky: jak interpretovat údaje o zákaznících

Používání analytiky: jak interpretovat údaje o zákaznících

Trh e-commerce je obrovský a plný konkurence. Pokud na něm chcete vyniknout, měli byste se zajímat o potřeby a přání svých zákazníků. Přečtěte si více o tom, jak své zákazníky poznat a zajistit jim tu nejlepší zákaznickou zkušenost díky užitečným informacím v našem článku.

Více informací
Jak e-commerce nástroje třetích stran ovlivňují bezpečnost dat mých zákazníků

Jak e-commerce nástroje třetích stran ovlivňují bezpečnost dat mých zákazníků

Nepoužívat služby aplikací třetích stran je v dnešní době mnohdy nemožné. Přestože nám tyto aplikace mají pomáhat, mohou nám i škodit. Jaké nebezpečí se skrývá za používáním aplikací třetích stran?

Více informací
Nejlepší konkurence vyhledávače Unbxd

Nejlepší konkurence vyhledávače Unbxd

Pokud hledáte konkurenci služby Unbxd, máme pro vás srovnání deseti nejlepších poskytovatelů na trhu. V tomto průvodci se dozvíte o těch nejlepších alternativách nástroje Unbxd.

Více informací
Co je řazení produktů a proč je pro podnikání v e-commerce důležité

Co je řazení produktů a proč je pro podnikání v e-commerce důležité

Usnadněte svým zákazníkům vyhledávání na vašem webu pomocí funkce řazení produktů. Přečtěte si náš článek a přesvědčte se, co to může udělat s vašimi prodeji.

Více informací
Trendy ve vyhledávání v e-commerce

Trendy ve vyhledávání v e-commerce

Záložka Trendings v nástroji Luigi's Box Analytics poskytuje cenné přehledy o nejvyhledávanějších frázích (Trending searches) a produktech/kategoriích (Trending items).

Více informací
Navigace na webu – jak ji zefektivnit a zpřehlednit

Navigace na webu – jak ji zefektivnit a zpřehlednit

Jednoduchá a efektivní navigace na webu pomáhá uživatelům zjistit, jak procházet katalog produktů, najít článek na blogu nebo adresu prodejny.

Více informací
Nejlepší konkurence nástroje Bloomreach

Nejlepší konkurence nástroje Bloomreach

V nové éře zákaznických služeb musí značky vyvinout sofistikovaný způsob, jak splnit očekávání svých online zákazníků. Nakupující v online prostředí totiž vyžadují plynulé nakupování s rychlým vyhledáváním a objevováním produktů.

Více informací
13 způsobů, jak zvýšit příjmy vašeho e-shopu

13 způsobů, jak zvýšit příjmy vašeho e-shopu

Zvyšování tržeb je prvním cílem každého e-shopu. Jakými způsoby je tedy můžete maximalizovat? Pravděpodobně jste již mnoho tipů a strategií slyšeli. Problém je, že se to však snadněji řekne, než udělá.

Více informací
Jak vytvořit vyhledávač pro vaše webové stránky

Jak vytvořit vyhledávač pro vaše webové stránky

Užitečné vyhledávání na stránkách, které usnadní vyhledávání a zvýší šance na prodej, je důležité v každém dobrém e-shopu.

Více informací
Co je federativní vyhledávání a proč je důležité

Co je federativní vyhledávání a proč je důležité

Co je federativní vyhledávání a jak se liší od tradičních vyhledávačů? A co je důležitější – jak může zlepšit vaše webové stránky, a tím i uživatelskou zkušenost?

Více informací
Výzvy v oblasti hlasového vyhledávání: Co je třeba umět

Výzvy v oblasti hlasového vyhledávání: Co je třeba umět

Jak optimalizovat pro hlasové vyhledávání? Víme, že je stále populárnější, a proto jsme pro vás připravili seznam výzev pro jeho snadnější implementaci.

Více informací
Vysvětlení metrik vyhledávání v elektronickém obchodování

Vysvětlení metrik vyhledávání v elektronickém obchodování

Pro úspěšný elektronický obchod jsou životně důležité výkonnostní metriky. Co je třeba měřit a jak? Více se dozvíte v našem blogu.

Více informací
Nejlepší alternativy Google Analytics pro vaše podnikání

Nejlepší alternativy Google Analytics pro vaše podnikání

Hledáte alternativu Google Analytics pro analýzu v reálném čase? Jste na správném místě. Připravili jsme seznam nejlepších nástrojů pro vaše podnikání.

Více informací
Jak optimalizovat katalog produktů pro maximální efektivitu vyhledávání

Jak optimalizovat katalog produktů pro maximální efektivitu vyhledávání

Zlepšete kvalitu svého produktového katalogu. Spravujte ho a optimalizujte bez jakýchkoliv potíží s tímto seznamem od Luigi's Boxu a zvyšte své tržby.

Více informací
Jakou si pro své podnikání vybrat e-commerce platformu

Jakou si pro své podnikání vybrat e-commerce platformu

Přemýšlíte, jakou si vyberete e-commerce platformu pro svou firmu? Už nemusíte. Přinášíme vám návod, jak si vybrat nejlépe.

Více informací
Nejlepší alternativy Sinequa

Nejlepší alternativy Sinequa

Hledáte alternativu Sinequa? Porovnali jsme osm nejlepších poskytovatelů na trhu. Podívejte se na jejich přehled v našem průvodci.

Více informací
13 e-commerce nástrojů na podporu prodeje

13 e-commerce nástrojů na podporu prodeje

E-commerce nástroje jsou dnes pro všechny e-shopy samozřejmostí. Pečlivě jsme pro vás vybrali ty nejlepší na trhu.

Více informací
Software pro online prodej, který zvýší tržby vašeho e-shopu

Software pro online prodej, který zvýší tržby vašeho e-shopu

Software pro online prodej neboli e-merchandising ukazuje relevantní produkty ve správný čas. Naučte se, jak ho využít, abyste zvýšili své příjmy.

Více informací
15 osvědčených postupů při vyhledávání v e-commerce, na které se zaměřte

15 osvědčených postupů při vyhledávání v e-commerce, na které se zaměřte

Kdy jste naposledy kontrolovali výkonnost vyhledávání na svém webu? Přinášíme vám seznam 15 bodů, které vám pomohou zjistit, jak si vaše vyhledávání vede.

Více informací
Nejlepší konkurenční řešení k službě Yext

Nejlepší konkurenční řešení k službě Yext

Pokud hledáte konkurenční řešení k službě Yext, máme pro vás srovnání nejlepších poskytovatelů na trhu. V tomto průvodci se dozvíte o těch nejlepších alternativách.

Více informací
Jak vybrat nejlepší vyhledávání pro svůj e-shop

Jak vybrat nejlepší vyhledávání pro svůj e-shop

Efektivní vyhledávání na webu je nejlepším přítelem všech nakupujících. Přečtěte si, jak vybrat takové řešení, které zvýší tržby vašeho e-shopu.

Více informací
Zvyšte tržby e-shopu pomocí dynamického určování cen

Zvyšte tržby e-shopu pomocí dynamického určování cen

Dynamická tvorba cen pomáhá majitelům e-shopů maximalizovat zisky a zvyšovat prodeje. Jak dynamické ceny fungují? Podívejme se na to.

Více informací
Proč vaše webové stránky potřebují fasetové vyhledávání

Proč vaše webové stránky potřebují fasetové vyhledávání

Fasetové vyhledávání může výrazně zlepšit použitelnost vašich webových stránek a podpořit vaše podnikání. Zjistěte, jak ho využít ke zvýšení prodeje.

Více informací
Nejlepší konkurence nástroje Elasticsearch

Nejlepší konkurence nástroje Elasticsearch

Pokud hledáte konkurenci nástroje Elasticsearch, podívejte se na srovnání nejlepších poskytovatelů na trhu. Vyberte si to nejlepší řešení pro svou firmu!

Více informací
Základy UX pro e-shopy

Základy UX pro e-shopy

Kvalitní design e-shopu vyžaduje víc než hezký vzhled. Připravili jsme pro vás několik tipů, jak na dobré UX.

Více informací
Na neoptimalizovaném vyhledávání tratí e-shopy desítky procent potenciálního obratu

Na neoptimalizovaném vyhledávání tratí e-shopy desítky procent potenciálního obratu

Cíl každého e-shopu je jednoduchý – prodat zboží zákazníkovi. Problém ale nastává ve chvíli, kdy nakupující nenajde kýžený produkt.

Více informací
Jak byste měli stránkovat výsledky vyhledávání na svém webu?

Jak byste měli stránkovat výsledky vyhledávání na svém webu?

Stránkování výsledků vyhledávání představuje rozdělení dlouhých seznamů položek na samostatné části. Jak stránkovat výsledky vyhledávání, aby to bylo pro vaše zákazníky co nejpohodlnější?

Více informací